Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

tisdag 8 juni 2010

Rosigt flip flop

Detta kort är gjort på beställning och önskemålet var "vackert och annorlunda". Ett flip-flop-kort är annorlunda och är både kul att ge bort och få. Beskrivning på hur du gör hittar du här ovan och det finns också under rubriken "Kategori - beskrivningar" i höger sidebar här på bloggen. Då jag visste att det var en kvinna som skulle få kortet slösade jag med rosa och blommor. Cerise Cardstock fick utgöra basen till kortet och ovanpå detta klistrade jag det älskvärda rosenpappret från Inkido. Måste säga att det är det mest användbara och fantastiska papper jag någonsin använt, det är ljuvligt! För att kortet skall gå att vika ihop krävs det att man inte sätter det mönstrade pappret rakt över vecken utan lämnar lite mellanrum där. På mitten fäste jag ett vitt papper som jag stämplat "Grattis kramar" med brun stämpeldyna på. Det är limmat på ett mörkgrönt cardstock för att få en liten ram och samtidigt ta upp det gröna i rosorna. Som pricken över i:et fäste jag en ljusrosa pappers-ros vid stämpeln. På baksidan av denna mittbit fäste jag en ros som jag skurit ut ur rosenpappret med distanskuddar. På så vis blir kortet vackert även när det är hopvikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!