Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

måndag 24 maj 2010

Mera Mors Dag

Ytterligare ett Mors Dag kort som inspiration.
Olivgrön Cardstock fick bjuda till som Bas denna gång. Det blommiga pappret rev jag kanterna på innan jag färgade in dem med Distress Ink "Walnut Stain" Liksom kanten på kortet. Sedan gjorde jag helt sonika en etikett där jag skrev texten "Till Mor" med brun penna. Den vita etiketten färgade jag kanterna på med Distress Ink "Antique Linen". Detta gör att det ser lite gammalt ut samtidigt som det blir ett ljust skimmer över mittenpartiet. När det var gjort monterade jag den på en brun Cardstock för att få en brun ram runt om. Till slut fäste jag den mitt på kortet med distanskuddar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!