Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

måndag 24 maj 2010

Mera nytt...

Även detta kort är gjort av de senast inkomna pappren.

Jag valde att öppna detta kort på mitten för att ge det en lyxigare känsla. Att basen är gjord av det blekrosa metallic-pappret syns tydligast på bilden där kortet är öppet. På båda sidor har jag stämplat en Swirl med stämpeldyna "Pinecone". I mitten sitter en vit spets på var sida och ett grönt sidenband är limmat på baksidan och går runt hela kortet.

När man öppnar kortet sitter det en bit av det satingröna pappret som är limmat på en något större bit brun Cardstock så att en tunn ram skymtas. På detta sitter en etikett med stämpeln "Inbjudan", också denna stämplad med "pinecone". Efter att jag limmat fast den på en brun Cardstock för att få likadan kant som tidigare fäste jag den med distanskuddar på det gröna pappret. Pappersblommor i rosa toner fick pryda hörnet. I mitten av den största blomman sitter en rosa pappersros och i de andra en Rhinestone (självhäftande strass).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!