Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

lördag 27 februari 2010

Romantiskt kort


Dett kort gjorde jag av brun Cardstock. Först vek jag den dubbel som ett vanligt dubbelt kort och sedan vek jag tillbaka den övre delen på mitten så att den främre delen av kortet endast når till halva kortet. Denna halva framsida klädde jag med gult papper från Papperalla osom jag färgat kanterna på med stämpeldyna Pinecone.



På insidan satte jag ett matchande blå-turkos papper ur samma serie som det gula. Också detta papper fick färgade kanter. Dold bakom framsidan satte jag en vit hälsningsruta på brunt papper. På höger sida lät jag en bit tårtpapper skicka fram och i kanten av detta fäste jag två rosor från Reprint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!