Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

lördag 27 februari 2010

Blommigt grattiskort

Förra helgen kom jag aldrig iväg till butiken pga all snö och eftersom alla mina scrap-saker var där så fick jag inte pysslat någonting på många många dagar. Fick nästan abstinens...

Här kommer dock bilder på dagens alster.

Ett svart grattis-kort med rosa blommor. Framsidan är "klädd" med gammelrosa papper som jag ruggat i kanten med en sax och stämplat med en grattis-stämpel. Det blommiga pappret valde jag att dela på och lämna ett mellanrum istället för att sätta grattis-stämpeln ovanpå, för att göra det lite annorlunda.


Inuti kortet skar jag ut blommor ur det blommiga pappret och satte i hörnen. På mitten placerade jag en rektangel av gammelrosa papper som jag rundat av hörnen på med en hörnstans och sedan hålat med en håltång så att det svarta pappret syns igenom. Ovanpå alltihop sprayade jag Perfect Pearl som tyvärr bara syns lite svagt på fotot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!