Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

tisdag 9 februari 2010

Papper, papper, papper...och lite till

Ännu fler papper!


Underbara, karamelliga och matchande papper. (Klicka på bilderna för förstoringar)






Två papper i gult och blått.








Block med 24 st papper i olika mönster.
6"x6" (15x15 cm).







Block med 24 st papper i olika mönster. 8"x8" (20x20 cm).





Dessutom har det omåttligt populära vita organzabandet med glitterhjärtan kommit in igen. Och eftersom många efterfrågat det kan jag meddela att det nu också finns chipboard-bokstäver (bokstäver utstansade i kartong).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!