Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

torsdag 28 januari 2010

Nytt att dekorera med

Idag kom leveransen från Reprint - snabbt måste jag säga!!!
Många roliga dekorationer.


Rhinestones, självhäftande "diamanter", som ger ett glamoröst intryck åt dina verk. Sätt dit ett par stycken och det höjer hela bilden. Se närbilder nedan.






















Här är pappersrosor och av närbilden framgår det hur verklighetstrogna de faktiskt är.













Här är några av mina favoriter - Härligt gammeldags dekorationer från Tim Holtz i tre olika utföranden. Till höger ser du det charmiga utseendet på de små skruvarna med antingen vanliga skruvhuvuden eller med stjärna.




Dessutom finns nu nya clearstamps. Många har efterfrågat just alfabet och här är ett med en något sliten chabby chick-look. Swirls går också åt, de kan man nästan inte ha för många av.






Distress Ink är en spännande stämpeldyna som man kan ha till många olika tekniker. Framför allt så får det man färgar in en antik känsla och man kan lägga på i olika lager med olika färger för att få det precis som man vill. Kom gärna in i butiken så skall jag visa mer.





Utöver de varor som visats här ovan har jag också fått in Perfect Pearls som ger ett skimrande resultat på valda delar av ditt kort eller layout. Finns både i guld och pärlemo.
Med Liquid Pearls kan du skapa dina egna halvpärlor direkt på ditt alster.
Mini-mistern fyller du med vatten för att spraya ett fint lager av vattendroppar över dina Distress Ink-infärgningar för att få färgerna att bli något suddiga och blanda sig snyggt med varandra. Häller du i en knivsudd Perfect Pearl-pulver i flaskan så kan du spraya ett tunnt skimmer över motivet - jättesnyggt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!