Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

måndag 25 januari 2010

Alla Hjärtans Dag





















Årets första alla-hjärtans-dag-kort. Gjort av mörkbrunt cardstock (kraftigt enfärgat papper). Först vek jag det på mitten så att jag fick ett dubbelt kort som var 15x15 cm. Sedan vek jag tillbaka den översta delen på mitten. Tänk på att vika den fina sidan inåt från början eftersom det är den som kommer fram när du sedan viker tillbaka den översta delen. Klippte sedan ut två hjärtan ur Inkidos papper "Rosa kärlek" och "Rosabrun rand" som jag färgat in med brun stämpeldyna "Pinecone" i kanterna (som vanligt). Hjärtat med text limmade jag på hälften och fäste på förstasidan precis i viket.
Jämte det klistrade jag på en bit ur samma papper med texten längtan som jag rivit ut.





Inuti klistrade jag fast det randiga hjärtat samt stämplade och embossade en söt nalle i vitt. Snöret mellan nallen och hjärtat titade jag med vit penna. De små vita hjärtanen är vita brads från Reprint. På vänstra sidan klistrade jag in ytterligare några ord från det första pappret. Runt kanterna ritade jag små hjärtan och vågiga streck med vit penna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!