Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

fredag 22 januari 2010

Nya varor

Igår spenderade jag hela dagen på Formex-mässan och var bra trött efter alla intryck. Dock var jag lite besviken på Scrapbooking-utbudet, trodde faktiskt att fler leverantörer skulle vara representerade. Men, men, jag hittade en del produkter som jag inte tidigare haft i sortimentet och en del nya papper blev det också.

Väntar med spänning på att dessa varor skall levereras så att jag får packa upp dem i butiken. Bla annat kan jag locka med Distress Ink, en stämpeldyna som kan användas till många olika tekniker och ge fantastiska vintage-resultat. Rosor i olika storlekar och färger att dekorera med kommer också. Sen har vi ju Perfect pearl, ett pulver som man antingen kan pensla på en böt yta eller nystämplat motiv eller blanda upp med vatten och spraya på dina alster för att få en skimrande effekt. Sist men inte minst vill jag nämna Liquid Pearls, flaskans innehåll droppas ut på kortet eller layouten du gjort och ser ut som halva pärlor på pappert när de torkar.

Jag lägger upp bilder när varorna anländer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!