Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

tisdag 12 oktober 2010

Nya papper

Här är bilder på ett par av de nya pappren.



Dubbelsidigt papper med Bjällror på svart bakgrund på ena sidan och på andra sidan (min personliga favorit) rutmönster i rött och grönt.




Detta randiga papper är glittrigt, vilket tyvärr inte framkommer på bilden. Baksidan pryds av röda vinter-fåglar.






Här har vi ett klassiskt julpapper med järnek på ena sidan och gammaldags julmotiv på den andra.



Ett papper som kanske inte i första hand förknippas med julen, men väl med hösten med sina brun-gröna toner.



Ett festligt papper i lila med generöst glittriga, svarta medaljonger.





Sött/romantiskt papper i beige toner.



Dubbelsidigt julpapper som du lätt gör vackra julkort med på ett ögonblick då motivet i sig gör i stort sett hela kortet.


Detta vackra papper behöver väl ingen närmare beskrivning... svårt att avgöra vilken sida som är finast =)



Detta och mycket mer hittar du i butiken from fredag 15 oktober.

Välkommen !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!