Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

måndag 11 oktober 2010

Julen är på väg!

Nu finns det äntligen stämplar, papper och annat kul inför julpysslet. Men även för andra ändamål.
Julstämplar i olika motiv. Både monterade på träkloss och clearstamps. Även favoriter från i fjol finns på hyllan.




Med Top Score gör du enkelt kort och askar utan att behöva mäta och räkna. Du kan också göra relief-mönster på dina papper med denna praktiska lilla platta.




Gör det lätt för dig ! Med dessa dekorationer skapar du snabbt och lätt dina egna julkort.





Även dessa glittriga stickers / "peel off" skapar julstämning på ett ögonblick.





Något mindre juligt, men ack så söta är dessa stickers i textil.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Letar efter just dessa peel of-stickers med de glittriga julkulorna!! Vet du vart man kan köpa dem?? Tacksam för svar :)
    Hälsningar Anna-Sara
    slalomprinsessan@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!