Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

onsdag 2 februari 2011

Hektiska dagar...

Nu har det stora paketet äntligen kommit och allt skall upp på hyllor och ställningar. Butiken får genomgå en total make over =) för att få plats med allt. Nya hyllor, krokar, ställningar och de nya varorna skall hitta sin plats efter lite omorganisation av det befintliga sortimentet. Men det är ROLIGT!!!

Här är lite exempel (en bråkdel av allt nytt) på olika kategorier av varor som inkommit.



Strass-blommor i olika färger.

Halvpärlor i form av hjärtan.








Crackle Accent ger en krackelerad yta på det du vill. Finns också Glossy accent som ger en blank, genomskinlig, upphöjd yta (3D).

Band i olika varianter, här ser du en bladranka.






Paper pads, pappersförpackningar i flera olika storlekar och färgställningar.










Massor av nya dubbelsidiga papper i olika mönster och färger.






Runda papper med mönster.







Kantstansar med två olika mönster. Ger ett fantastiskt proffsigt utsende på dina verk. Också hörnstans har inkommit för att göra fina runda hörn på papper och foton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!