Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

söndag 11 april 2010

Inbjudningskort

Till sommaren tänkte vi och grannarna ta med pojkarna till High Chaparal. Vad passar då inte bättre än en liten inbjudan till Cowboyafton för att planera ned mera...?
Till basen använde jag mörkbrunt Cardstock. Bilderna hämtade jag på nätet och klistrade fast på beige Cardstock. För att få ett lite gammalt och slitet intryck så ruggade jag kanterna med en sax och färgade sedan in dem med Distress Ink "Antique Linen". High Chaparal-loggan klistrade jag på en bit röd Cardstock och gjorde likadant, fast nu använde jag stämpeldynan "Pinecone" för att det skulle synas. Denna lapp fäste jag med distanskuddar för att få lite liv i kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!