Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

torsdag 1 april 2010

Påskkort

Detta kort är inte vikt på mitten utan den övre delen når ca 2/3 över den undre. På så vis ser man ägget som är limmat på "insidan". Det övre ägget som ligger lite omlott det andra, när kortet är stängt, är prytt med rosett och ros. texten har jag stämplat med Reprints clearstamp-alfabet.



Kortet till höger har jag vikt på mitten, men sedan valt att ställa på högkant. Ett stort påskägg klippte jag ut ur mönstrat papper och dekorerade med en remsa orange cardstock samt ett blått band. Texten är stämplad med Reprints "Glad Påsk"-stämpel.



Här har jag valt att göra ett stafli-kort. Övre delen har jag klätt med randigt papper och den undre med blommigt. Mitt över allt ihop satte jag en remsa av blå cardstock som jag klätt med tårtpapper. Äggen är klippta ur enfärgade cardstock som jag stämplat med clearstamp-swirls. dessutom har de fått tre droppar Liquid Pearls var samt en rosett och ros. Texten är stämplad med Reprints "Glad Påsk"-stämpel. För att kortet skall kunna stå kvar i denna position har jag satt fast två blåa hjärtan-brads som stopp. Runt kortet har jag ritat stygn med brun penna.

GLAD PÅSK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!