Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

fredag 10 juni 2011

Kurser

Det finns platser kvar på två kurstillfällen nu innan sommaren:

28/6 Korttillverkningskurs

Vi går igenom olika vikningar och tekniker samtidigt som ni skapar vackra kort.

30/6 Scrapbbokingkurs

Genomgång av vad scrapbooking är, olika tekniker samt skapar en LO, dvs en fotoalbums-sida med egna foton.

Vi träffas i butiken 18:30 och pysslar och fikar i 3 timmar.

Material, lån av verktyg samt fika ingår.

Pris: 275 kr per vuxen, 200 kr per ungdom (12-18 år)

Om du är intresserad av att vara med på någon av dessa tillfällen så ring på 0706-749974 eller maila till info@scrapnjoy.se. Det går också bra att anmäla sig direkt i butiken på Göteborgsv 68 i Älvängen.

Begränsat antal platser så det är först till kvarn som gäller J

Skulle platserna ta slut så kan jag klämma in ytterligare en kurs innan sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!