Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

onsdag 30 mars 2011

Nu är det spikat och klart !!!

Nu kan jag äntligen avslöja vad som skall ske...

Nuvarande butikslokal är nu uppsagd och inflyttning i den nya lokalen blir av 1 maj på Älvängens vårmarknad.

Scrap ´n´ Joy flyttar in i Elvis & Elinas lokal på Göteborgsv. 68 i Älvängen.

Samtidigt byter Elvis & Elina ägare och alltihop skall firas med fina erbjudanden. Håll ögonen öppna efter oss i Ale Kuriren, det kan löna sig J

Jag och den nya ägaren till Elvis & Elina (Alexandra) kommer att samarbeta över butiksgränserna, vilket kommer innebära flera fördelar för dig som kund. Framför allt så kommer butiken from maj ha öppet 6 dagar i veckan. Må-fr 10-18 samt lö 10-14. Dessutom finns nu möjlighet att betala med kort i kassan. Att kurserna kommer hållas i ett rum innanför butiken innebär också att det blir gott om plats för nya varor.

För att kunna komma i ordning med den nya lokalen kommer butiken att vara stängd för flytt den 29-30 april och öppna igen den 1 maj på ny adress.

Dessutom är den stängd 9-10 april.

Under övriga helger i april är det flyttrea på många varor, så passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!