Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

söndag 7 november 2010

1-års jubileum!!!

Tänk att butiken redan fyller 1 år… tiden går fort när man har roligt.

För att fira detta blir det fina erbjudanden i butiken 12-13 nov.

Handla 4 varor och få den billigaste på köpet, handla 8 varor och få de 2 billigaste på köpet osv…

Köp boken ”Roliga handstilar” samt en valfri penna och få en Memento-penna på köpet…

Rea-korg med 50% rabatt…

Mera jul…

Nu finns också julblommor och nya julpapper i butiken.

Välkommen att fira tillsammans med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!