Tack!

Som ni säkert redan förstått så är butiken stängd.
Dock fortsätter jag ta emot beställningar på kort mm.
Slå mig en signal på 0706-749974 för beställning.

Jag har under den senaste tiden omskolat mig till Homestaging-konsult.
Mitt nya företag heter Ylva-Li Design.
Läs gärna mer på min hemsida www.ylvalidesign.se

Tack för denna underbara tid som ägare av Scrap ´n´ Joy,
hoppas att våra vägar möts igen i framtiden.

/Ylva

Besökare:

Antal besökare idag: Totalt antal besökare:

lördag 14 augusti 2010

Snart öppnar butiken!!!

Fredagen den 20 augusti öppnar butiken igen. Lagret är påfyllt och en del nya varor är på plats.


Punchinella - Rolig hålmönstrad folie i olika färger att dekorera med.



Verktygsväska - Praktisk väska med många fack för förvaring av dina scrapbooking-verktyg, såsom pennor, stämpeldynor, sax, stansar, dekorationer mm mm. Väskan är ca 40 cm hög och en snurrplatta kan sättas på i botten för att lätt kunna komma åt alla sidor och fack av väskan när den står på bordet.



Penselpennor - Smart pensel som du fyller med vatten och sedan doppar i valfri färg. Passar utmärkt för färgläggning med Distress Ink och akvarellfärger.




Välkommen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar!